Menu

Intersport Cup Albertslund 2021

Vi må desværre se i øjnene at det ikke bliver muligt at gennemføre Intersport Cup Albertslund 2021 - og vi må derfor aflyser stævnet !!!

Covid-19 har ramt vores stævne hårdt nu med aflysninger i både 2020 og nu 2021 - vi håber rigtig meget at kunne vender retur i 2022!!!

AFLYST-AFLYST_AFLYST_AFLYST

Holdgebyr. Dkr./hold

11 – mands hold 1000,-

8 – mands hold 850,-

5 – mands hold 625,-

3 – mands hold 350,-

For overnattende gæster tilbyder vi overnatning og bespisning på skoler i gå afstand fra banerne. Alle mandskaber vil få egne lokaler.

PRISER OVERNATNING OG BESPISNING

Overnatning/mad.

Dkr./pers.

Aftensmad: FRE, LØR, SØN.

Morgenmad: LØR, SØN, MAN.

600,-

Aftensmad: FRE, LØR

Morgenmad: LØR, SØN

450,-

Aftensmad: LØR

Morgenmad: SØN

300,-

OVERNATNING PÅ HOTEL: kontakt os for stævnetilbud.

FØLGENDE HOLD KAN DELTAGE:

U16, U15 og U14 – 11 mands, maks. 15 spillere.

U13, U12, og U11- 8 mands, maks. 11 spillere.

U10 A og B Niveau 8 mands, maks. 11 spillere.

U10 C Niveau, U9, U8 – 5 mands, maks. 8 spillere.

U7, U6, U5 Mix – 3 mands, maks. 5 spillere

NYT! I år har vi også pigerækker.

U7 piger spiller 3 mod 3 og U10 piger spiller 5 mod 5

U12 Piger spiller 8 mod 8. og 2 dage.

Dette er bredderækker, og vi håber de tilmeldte hold stiller med højst række 2 hold.

U5-U9 (PODE) FODBOLD

U5 spiller lørdag 22. maj 2021

U6 spiller lørdag 22. maj 2021

U7 spiller lørdag 22. maj 2021

U8 spiller lørdag 22. maj 2021

U9 spiller søndag 23.maj 2021

U7 piger spiller søndag 23. maj 2021

U10 piger spiller søndag 23. maj 2021

Der spilles efter gældende SBU regler og kampresultater registreres ikke. Dog med den undtagelse at for at få blandet puljerne for årgang 2009 spiller alle 1’ere mod hinanden, alle 2’ere osv. søndag. Alle kampe er ”døm selv” kampe, dvs. ”hjemmehold” stiller med kampleder.

Medaljer og personlige præmier til ALLE spillere.

U10-U15 FODBOLD.

Stævnet gennemføres over to dage. Spiller holdet lørdag formiddag, tilstræbes at søndagens kampe afvikles om eftermiddagen, eller omvendt.

Fair Play:

I hver årgang udvælges det mest fair play spillende hold. Der er personlige præmier til vinderholdet. Alle hold bliver løbende evalueret for opførsel blandt spillere, trænere og tilskuere og tildeles et passende antal point i forhold til det observerede. Det hold, der har flest point efter alle kampe, bliver udpeget som fair play vinder.

Tilmelding og mere information finder du her

Har du spørgsmål om stævnet eller andet er du velkommen til, at kontakte stævnets styregruppen på mail.: kampe.aif.u@gmail.com