Menu

Udmeldelse

Man skal udmelde sig skriftligt af Albertslund IF.

Du SKAL udmelde dig via formularen herunder - og som minimum udfylde de påkrævede felter:

Når vi har bekræftet din udmeldelse via e-mail er din udmeldelse gældende.

Udmeldelse skal ske senest på forfaldsdatoen for betalingsfristen, dvs. hhv. den 1/2 og 1/8 for de to årlige kontingentperioder.

Herefter anses udmeldelsen ikke for rettidigt modtaget og der skal betales kontingent.

OBS! Ligeledes gør vi opmærksom på, at såfremt din udmeldelse ikke er sket via vores formular, senest på dagen for betalingsfristen, så tilbagebetaler/refunderer vi ikke det trukne beløb. 5 dage før vi trækker beløbet, modtager man en e-mail-notifikation med at vi om 5 dage trækker kontingentet på din konto. Det giver dig muligheden for i mellemtiden at udmelde dig, såfremt du ikke længere ønsker at være medlem af AIF. 

Såfremt der er betalt kontingent for perioden og udmeldelse sker rettidigt, så skal der rettes henvendelse til klubbens kasserer på lis@hjorlund.com med anmodning om en tilbagebetaling af det til tiden betalte kontingent.


Bemærk følgende:

Din eller dit barns udmeldelse er ikke registreret modtaget, før klubben har bekræftet udmeldelsen pr. mail.

Hvis du eller dit barn skifter til en anden klub, skal din nye klub anmode om at få dit eller dit barns spillercertifikat overført elektronisk. Overførslen af spillercertifikatet kan kun ske såfremt der ikke skyldes kontingent.

Udmeldelse meddelt til træner/holdansvarlig anses ikke som gyldig udmeldelse, ej heller skriftligt.

Kontingent for ubrugt periode refunderes ikke. Dette gør sig gældende såvel den 1/2 og 1/8 som senere i kontingentperioden.


Efter at du har klikket på "Send" vil du få et skærmbillede frem - og samtidig modtager vi din udfyldte udmeldelse og returnerer inden for få dage med en bekræftelse på at din udmeldelse er registreret.