Albertslund IF ansætter ny mikroleder for U7-9

Simon Kammer
13. september 2021 kl. 10:27
Albertslund IF ansætter ny mikroleder for U7-9.
Efter en længere sommerferie og kort opstart er Albertslund IF - Fodbold og Freddy Jørgensen blevet enige om at stoppe samarbejdet pr. dags dato.
“Vi ønsker Freddy alt mulig held og Lykke i fremtiden og takker ham enormt for hans indsats i klubben”.
-Udtaler bestyrelsesformand Søren Feddersen
Ny mand i Albertslund IF - Fodbold er Andreas Sigel Jensen, som kommer til med erfaring fra egen spillerkarriere.
Andreas er 22 år og er lige pt. bosat i Odense, men inden længe flytter han til Sjælland, hvor han også skal studere og herefter vil han være at finde i klubben.
“Vi er rigtig glade for at kunne tilknytte Andreas “Sigel” til segmentet U7-9, hvor vi i de kommende år skal sikre at vi på banen er stærkere besat samt at vi får implementeret vores træningsfilosofi for de næst yngste.”
-Udtaler Børne- og ungdomschef Sami Gega
Andreas vil i sin første periode være mindre på banen indtil han mere permanent er bosat herovre. Indtil da vil han have enkelte dage på stadion og ellers deltager han i klubbens ledelse med vores øvrige ledelses team.
Albertslund IF - Fodbold. Fællesskab-Glæde-Udvikling.