Første partnerforum gennemført

Simon Kammer
15. april 2023 kl. 18:46

”Det handler om meget mere end fodbold”

Dette var nogle af ordene fra Børne- og undervisningsminister Mattias Tesfaye der i onsdags d.12.04.2023 var speaker på Albertslund IF's første partnerforum.

Vores partnerforum er sat i værk for at fastholde og tiltrække de sponsorer som vi er afhængige af, for at få hverdagen i vores fodboldklub til at køre rundt.

Mattias Tesfaye fortalte at jo flere timer børn og unge bruger i foreningslivet, jo bedre klarer de sig også i uddannelsessystemet. For her lærer man noget der ikke kan sættes formel på.
Hver dag bruger vores frivillige trænere, ledere og ungtrænere massevis af timer på at udvikle, understøtte og rammesætte i et fristed hvor der er plads til alle.

En forening er noget så simpelt som en gruppe af mennesker der arbejder mod et fælles mål – hvis du som enten sponsor eller frivillig har lyst til at bidrage til foreningslivet i vores by Albertslund, vil vi meget gerne høre fra jer. Og husk; Det handler om meget mere end fodbold!

Næste partnerforum for sponsorer vil foregå d. 16. August.