Nordea Fonden hjælper Albertslund i mål

image Børne- og ungdomschef i AIF Sami Gega og Filialdirektør Ismail Aslam fra Nordea Glostrup
19. januar 2022 kl. 15:51

Albertslund IF har i den seneste tid arbejdet på at tilknytte flere ressourcer alle de steder, det har været muligt med nye unge trænere og flere frivillige.
Dette er både for at styrke de fysiske ressourcer omkring årgangene, men også for at kunne træne i flere grupper med færre spillere.

Derfor har næste led i dette også været at opgradere de fysiske rammer for træningen i Albertslund, og på Albertslund Stadion ved, at få flere Horst Wein mål indkøbt.

Derfor er vi naturligvis glade for at Nordea Fonden har givet os muligheden for at indkøbe 12 helt nye mål til brug af vores mange børne- og ungdomsmedlemmer på både drenge- og pigesiden med en flot donation på hele 26.000,00 kr.

”Det er absolut ikke en selvfølge at man kan skaffe midler i dag fra fonde og ej heller i den fart som vi har haft.
Når det er sagt er vi blot utrolig stolte af, at vi har fået disse mål og kan supportere vores frivillige med endnu flere redskaber til deres daglige træning, hvor vi hele tiden agter og udvikle os i takt med den sportslige udvikling som sporten kræver for at fremme både sociale og sportslige oplevelser.
Derfor skal der lyde en stor tak fra mig og resten af klubben til Nordea Fonden, for først og fremmest og imødekomme vores ansøgning og dernæst og imødekomme den med det fulde ansøgte beløb, så vi kommer i mål med vores projekt om flere små træningsmål”
– Udtaler Børne- og ungdomschef Sami Gega

”På vegne af Nordea Fonden er jeg utrolig glad for, at Albertslund IF får muligheden, for at købe nye mål til jeres børne- og ungdoms medlemmer.  Det gør mig personligt rigtig stolt, at i denne omgang blev jeres tur med et tilskud på 26.000, og særligt med det store bidrag I har til foreningslivet i Albertslund”
. - Udtaler Filialdirektør Ismail Aslam fra Nordea Glostrup.