Ny Børne Og Ungdomschef I Klubben

image Ny Børne & Ungdomschef Sami Gega og Formand Søren Grøn Feddersen
Simon Kammer
01. marts 2021 kl. 11:38

Albertslund IF Fodbold ansætter en Børne og Ungdomschef.

Den 01.03.2021 tiltræder 28-årige Sami Gega i en 20 timers stilling i AIF Fodbold, hvor han får ansvaret for at videreudvikle børne og ungdomsfodbolden i klubben.

Arbejdsopgaverne bliver mange for Sami hvor han kommer til at arbejde med den sportslige del af klubbens ungdomsafdeling. Sami kommer med stor erfaring fra et lignende job hos BSV hvor han har været ansvarlig for den sportslige organisation, og tidligere har han også været i Lyngby boldklub.

Albertslund IF’s formand Søren Grøn Feddersen fortæller:

”DBU kom fornyeligt med en ny Børnestrategi for dansk børnefodbold, det er en strategi som passer med den måde vi har gjort tingene på gennem de sidste tre år. I Albertslund IF vil vi lave rigtig god fodbold træning for alle”.

”DBU’s målsætning er at lave børnefodbold i verdensklasse, i AIF har vi også store ambitioner. Derfor er jeg sikker på at vi med ansættelsen af Sami kommer til at tage store skridt i den rigtige retning”

For nogle år siden fik vi nogle dygtige afdelingsledere, som hver dag hjælper vores mange trænere med at sikre at der bliver lavet god og sjov træning for vores mange spillere. Med ansættelsen af Sami, sætter vi turbo på at få alle årgange til at arbejde endnu mere i samme retning, og får en ind i klubben som kan være med til at udvikle vores fodboldtilbud.

Sami Gega fortæller hvorfor han synes AIF passer godt til ham:

”Vi startede snakken før jul, og ret hurtigt var jeg sikker på at Albertslund IF var den rette klub for mig. Lige som mig selv vil Albertslund IF skabe øjeblikke og venskaber, for flest mulige børn og unge, og det ligger helt i tråd med den måde jeg tænker fodboldklub på”

Ved siden af jobbet i AIF, arbejder Sami i en vuggestue i Hvidovre.

Sami kan kontaktes på - SAMI@aif-fodbold.dk

Albertslund IF - Fodbold. Fællesskab-Glæde-Udvikling.