DBU Børneklub banneret er ankommet

24. maj 2022 kl. 22:21

Børneklub banneret er nu langt om længe ankommet til Skallerne 14.

Tilbage i marts blev vi som den anden klub på Sjælland officielt udnævnt som ny børneklub under DBU Sjælland. I den mellemliggende periode har klubben forsat arbejdet med nye tiltag for at forsætte med at styrke børne- og ungdomsarbejdet sportsligt og socialt.

Klubben vil i fremtiden stolt byde velkommen til Skallerne 14 med banneret og skilte, hvor gæster og medlemmer nu kan se det officielle banner hænge!

“Det er dejligt at vi som klub både arbejder med vores børnestrategi på pige- og drengesiden. Det viser at vores klub er for alle og at vi agter at betragte os selv som en klub der favner fællesskabet, udvikler vores børnestrategi og skaber glæde på tværs af afdelinger og medlemskaber, som er vores tre værdier i klubben”  -På vegne af den sportslige ledelse Simon Kammer (Børneudviklingstræner) og Sami Gega (Børne- og Ungdomschef)