Konceptet ”SPORT I BYEN” er igen at finde på dagsordenen i 2022

28. februar 2022 kl. 11:53

Albertslund IF – Fodbold har i samarbejde med Get2Sport det seneste år arbejdet på at få implementeret et koncept, hvor vi vil sætte endnu mere fokus på ”Sport i byen” for alle de børn vi har bosiddende i byen.

Konceptet er nu genoptaget på ny og vi får endnu engang en konsulent ud i nærmiljøet for at tiltrække flere til sport og fritid.
Det er en vigtig beskæftigelse for Albertslund IF – Fodbold at vi har det på dagsordenen, da vi mener at vi på den måde kan få aktiveret flere i lokalområdet.

Helt konkret vil Albertslund IF – Fodbold i den kommende tid besøge/få besøg af følgende daginstitutioner:

Tirsdag d. 8/3                     Hyldespjældet

Tirsdag d. 8/3                     Ved Vejen

Tirsdag d. 15/3                   Hyldespjældet

Tirsdag d. 15/3                   Ved Vejen

Tirsdag d. 22/3                   Hyldespjældet

Tirsdag d. 22/3                   Baunegård

Tirsdag d. 29/3                   Hyldespjældet

Tirsdag d. 5/4                     Brillesøen

Tirsdag d. 5/4                     Søndergård

Tirsdag d. 19/4                   Brillesøen

Tirsdag d. 19/4                   Søndergård

I samarbejdet med børnehusene, vil vores Get2Sport konsulent Laila forestå arrangementerne på Stadion, hvor de forskellige børnehuse vil komme på stadion og få en fed aktivitetsdag for de inviterede børn.

”For os er det utrolig vigtigt at vi tidligt får flere børn med og derfor har vi nu i snart et år med god succes haft samarbejde med både daginstitutioner og skoler.
For klubben er det helt afgørende, at vi har flere børn der vælger foreningslivet, fordi vi kan se, hvor vigtigt det er for de sociale kompetencer og ikke mindst det fællesskab det giver både I- og uden for foreningen at børn er en del af det.”
- Udtaler Børne- og ungdomschef  Sami Gega