Trænerudvikling i fokus!

28. oktober 2022 kl. 22:06

November gennemfører AIF Fodbold ikke mindre to DBU C1-kurser for klubbens trænere. Grundet en stor efterspørgsel endte klubben med at planlægge to kurser i perioden slut oktober til slut november, hvor trænere på tværs af hele klubben får mulighed for at dygtiggøre sig.

“Vi ser det som noget meget positivt når over 35 trænere giver ønske om at komme på trænerkursus, for at sætte gang i deres trænerudvikling. Blandt deltagerne er der både ungtrænere, forældretrænere, seniorspillere samt seniortrænere, så på den måde kommer det rigtig mange af medlemmerne til gode”, fortæller fodboldchef Nicolaj Berendt.

Man har valgt at dele det op i to kurser, hvor det første vil være primært med fokus på de yngre årgange fra U13 og ned, mens det andet vil være for de ældre årgange (U14 og op). Det har man valgt at gøre for at give mulighed for at mere aldersrelevante diskusioner og snakke.

Kurserne finder sted 28. oktober og 11. november, samt 9. november og 30. november. Hvis man interesseret i at deltage, må man meget gerne skrive en mail til fodboldchef@aif-fodbold.dk - der er FÅ ledige pladser.