Udvidelse af sponsorsamarbejde med Strømlinet

05. april 2023 kl. 15:59
Det er med stor glæde at vi som klub har udvidet samarbejdet med Strømlinet, som allerede er en af vores holdsponsorer i klubben. En gensidig interesse fra begge parter om, at udbygge og forbedre samarbejdet har i længere tid været undervejs, så det er med stor glæde vi nu har en aftale på plads.
“Som det næste skal vi have det ud til alle vores medlemmer og familier om det Strømlinet kan tilbyde, så vi kan få yderligere støtte til klubben” udtaler - AIF Forretningsfører, Lasse Crüger.
“Vi er glade for at udbygge vores samarbejde med AIF Fodbold. Vi glæder os til at hjælpe klubben yderligere, igennem støtte fra klubbens medlemmer. En støtte der både gavner AIF Fodbold og medlemmerne, da de vil kunne få en god, billig og bæredygtig el aftale” udtaler - Morten Munk, Partnerskabschef, Strømlinet.
Bliv kunde hos energiselskabet Strømlinet, så gi’r de 400kr til AIF Fodbold, hvis du ikke er kunde i forvejen. - Bliv kunde her: http://www.stromlinet.dk/stoet-lokalt